Azzal próbálja kicsit elterelni a figyelmet a jelentős késésben lévő One szuperautóról a Mercedes-AMG, hogy a hamarosan induló elektrifikációjáról közöl részleteket. A közúti autóknál is megjelenik az F1-ben használt technika, egyfelől a belső égésű motoroknál, másfelől az elektromos komponenseknél is.

Először is a V8-as biturbót használó hálózatról tölthető hibrid hajtást ismerhetjük majd meg a GT 73e modellben, 816 lóerőt meghaladó rendszerteljesítményt ígérnek a lágyhibrid belső égésű motor és a hátsó tengelyre épített 204 lóerő teljesítményű villanymotor jóvoltából. Utóbbinál rögtön egy kétfokozatú váltót és mechanikus sperrdifit is beépítenek a differenciálmű házába, e fölé helyezik a 89 kg tömegű, 6,1 kWh kapacitású tölthető akkumulátort.

Utóbbi műszaki megoldást kapja a 2,0 literes lágyhibrid turbómotort használó hálózatról tölthető hibrid hajtás is, amelynek 653 lóerőt meghaladó rendszerteljesítményt ígérnek. Itt új elem még az a hibrid turbófeltöltő, amelynél nem csak a kipufogógázok, de egy villanymotor is képes pörgetni a turbinakereket, ezzel megspórolnak egy külön elektromos légsűrítőt. A Mercedes-AMG mérnökei úgy készítették el az új, nagy teljesítményű elektromos komponenseket, hogy azok rögtön integrált vezérlőegységgel együtt rendelkeznek, ami megkönnyíti azok beépítését.

Ezek mellett érkezik majd az első, akkumulátoros-elektromos Mercedes-AMG, amelynél a kétmotoros összkerékhajtás vezérlését, az aktív felfüggesztés hangolását végzik a gyári tuningműhely mérnökei, ezen felül nagyobb teljesítményű fékrendszert építenek be. Még nem árulták el, melyik EQ modell alapján készül a 0-100 km/óra gyorsulást kevesebb, mint 4 másodperc alatt teljesítő, egyedi külső-belső megjelenést kapó modell, de valószínűleg a két hét múlva debütáló EQS lesz a befutó.