Forradalmian új megoldásnak egyedül a gazdagon felszerelt modelleken megtalálható, érintőképernyővel helyettesített középkonzol említhető a Peugeot 308-as esetén, egyébként meg mindent legalább az elvárható szinten tud az autó. Ez látszik is a pontozásban, ahol mindössze egy maximális, 10-es értékelést kapott, de mindenki más erős másodikként szerepeltette.

Ez pontosan 307 pontot eredményezett a francia kompaktnak, a dobogóra még két elektromos autó került, de a se a BMW i3-as (223 pont), se a Tesla Model S (216 pont) nem jelentett különösebb veszélyt. A végső körbe került további négy autó sorrendje a következő: Citroën C4 Picasso (182 pont), Mazda3 (180 pont), Škoda Octavia(172 pont) és Mercedes S-osztály (170 pont). Azt értékelték nagyra a szakújságírók a Peugeot 308-as esetén, hogy az új EMP2-es padlólemeznek köszönhetően lényegében változatlan alapterületen tudtak sokkal több hasznos teret kialakítani a francia mérnökök, miközben a tömeget is csökkentették akár 140 kg-mal. A motorjai már tudják az Euro 6-ot, és csak most jönnek majd az igazán új, háromhengeres benzines turbók, azaz megmutatja a világnak azt, hogy a hagyományos megoldásokkal is lehet modern autót készíteni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!