Kora ősszel kerül majd a kereskedésekbe a Mitsubishi Outlander PHEV hálózatról tölthető hibrid szabadidő-autó felfrissített változata, hiszen a márka technológiai csúcsmodelljének minden gondoskodást megadnak a mérnökök. Már amire a pénzügyi részleg is rábólint, hiszen a fényszórók csak LED-esnek látszanak, de valójában nem azok.

Az igazi változást a teljesen áttervezett hajtáslánc jelenti. Az eddig használt, 2,0 literes lökettérfogatú Otto-ciklus alapján működő négyhengeres helyére egy 2,4 literes, Atkinson-ciklus szerint működő négyhengeres kerül. Az akkumulátor kapacitását 15%-kal növelték meg, és 10%-kal gyorsabban tud energiát leadni a lítium-ion telep. Az első villanymotor (alapvetően generátorként működik) és a hátsó villanymotor (a kerekek hajtása a feladata) teljesítményét 10-10%-kal emelték meg.

Pontos adatokat nem közölt a Mitsubishi a felfrissített Outlander PHEV rendszerteljesítményéről vagy fogyasztásáról, de finomabb működést és minden téren javulást ígérnek. Az összkerékhajtás az eddigi Normal és 4WD Lock mellett Sport és Snow (hó) módban is képes üzemelni. Az utastérben új bőrkárpit, teljesen új első ülések és lecserélt műszeregység jelzi a PHEV 2.0 elnevezésű hajtáslánc érkezését.