Még 2008 augusztusában mutatta be az aktuális Indica kisautóját a Tata Motors, amelyet 2011 októberében egyszer már felfrissített. Most pedig itt az újabb átdolgozás, továbbfejlesztett motorral és még több extrafelszereléssel.

A legnagyobb újdonság, hogy a Tata által kifejlesztett 1,4 literes dízelmotort a Fiat segítségével második generációs közös nyomócsöves befecskendezéssel és változó geometriájú turbóval látták el, aminek köszönhetően 88 lóerőre emelkedett a teljesítménye – és már beszélnek a 105 lóerős változat érkezéséről is. Az Indica D90-es ezen felül olyan extrákkal gyarapodott, mint a 6,7 colos képátlójú, érintőképernyős navigáció, a digitális klíma.

A gyengébb változatoktól eltérő megjelenésű lökhárítók, fekete színű tető, kétszínű könnyűfém felnik és tetőspoiler különbözteti meg a D90-est, amelynek a bemutatójára a Buddh International Circuit versenypályán kerítettek sort. Mert az indiai mezőnyben a 15,5 másodperces 100-ra gyorsulás és 158 km/órás végsebesség már sportosnak számít. A Tata Indica Vista D90-est egészen biztosan nem fogják gyártani a valószínűleg Erdélyben felépülő gyárban, ott már a következő generációs kisautót fogják készíteni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!