Fenn hordja az orrát a megújult RCZ

2012. szeptember 12. (szerda)

Jó autó a Peugeot RCZ, de a tervezők úgy ítélték meg, nem elég aktuális.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nagyjából egészében a 308-as modellfrissítést ismételték meg a Peugeot RCZ sportkupé esetén a formatervezők, arra azért nagyon odafigyeltek, hogy az Ausztriában gyártott autó megjelenése sokkal dögösebb legyen az eddiginél.


Nem mintha baj lett volna a megjelenéssel, épp csak annyi történt, hogy az új márkaarculatot folyamatosan vezetik be a Peugeot autóin, és utolsóként az RCZ-nél se halogathatták tovább a változtatást. Az első lökhárítón szétválasztották az alsó légbeömlőt és a hűtőrácsot, megszüntették az eddigi nagy koptatóelemet is, és lejjebb ment a rendszámtábla. Átalakult a fekete betétes fényszóró formája is, hátul meg új betétes kaptak a lámpák. Meg néhány új vonást a lökhárító.

Műszakilag nincs változás, egyelőre nem számíthatunk arra, hogy a Citroën DS4 R-hez kifejlesztett, 256 lóerős 1,6-os turbómotort is megkapja az autó, igaz, ezt a lehetőséget nem is zárták ki a jövőre nézve.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Fenn hordja az orrát a megújult RCZ

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér