Ahogy azt meg lehetett jósolni, a sós vízben való megmártózás nem tett jót a Ferrari Enzo Ferrarinak, azonban a tulajdonos-sofőr nem bánkódott sokat a balszerencséjén. Ahogy az egyébként az esetről készült videón is megnézhető.

A szó szerint darabjaira szétszedett autót nem egyszerűen helyreállítja, hanem továbbfejleszti. A baleset előtt nagyjából 800 lóerős volt a gép, most 950 lóerő elérése a cél.

Továbbra is a német Edo tuningcégben bízik Zahir Rana, aki a vízkáros autóját átszállíttatta Németországba. Ott darabjaira szedték az autót, lényegében csak a karbon vázat hagyták egyben a futóművekkel együtt, hogy könnyebben lehessen mozgatni a munkadarabot. A szakemberek már dolgoznak a V12-es erőforráson, és teljesen újrakábelezve az idei Targa Newfoundland versenyen rajthoz fog állni az autó. Az alábbi videón egyébként a vízből kiemelést követően pár órával készült állapot látható.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!