Az osztrák Erwin Himmel még 2010-ben szerezte meg a Hispano Suiza márka európai jogait, és rögtön ezt követően egy prototípust is bemutatott a Genfi Autószalonon. Az elmúlt kilenc évben a sorozatgyártású autón dolgoztak, amelyet az idei Genfi Autószalonon prezentálnak HS1 GTC néven, illetve megszerezték a márkajogokat a legfontosabb piacokon. Az autó az Audi R8-as alapjára épül, az 5,2 literes V10-es motort 1085 lóerősre tuningolják, ami 380 km/órás elektronikusan korlátozott végsebességre jó, és 2,8 másodperces 0-100 km/óra sprintet tesz lehetővé. A Maguari név egy dél-amerikai gólyafajtól származik, a madár megjelenik a karbon karosszériás kupén több ponton. Az adók nélkül 2,2 millió eurós autóból évi 50 darabot akarnak készíteni, a sorozatnagyságot 300 darabra korlátozzák.

Ezzel párthuzamosan a barcelonai QEV Technologies nevű cég is a Genfi Autószalonon mutatja be a feltámasztott Hispano Suiza kupét, a villanymotoros szuperautó a Carmen nevet kapja a márkaalapító Damián Mateu unokája után. A spanyolok azt állítják, a Suqué Mateau család immár negyedik generációban birtokolja a vállalkozást és az ahhoz kapcsolódó jogokat, amely ma a gasztronómiai befektetésekkel és kikötőkkel foglalkozó Peralada Csoportnak a része.