Az M GmbH mérnökei nem faragtak teljes értékű M-es modellt az X4-es szabadidő-kupéból, de azért nem panaszkodhatnak a vásárlók. A motorháztető alatt az az új fejlesztésű, 3,0 literes hathengeres turbómotor dolgozik, ami a hírek szerint az M2-esben is szolgál majd.

Jelen esetben 360 LE/465 Nm a teljesítménye, ami az X4 xDrive35i-hez képest 54 lóerős/65 Nm-es teljesítménynövekedés. Ezen felül a nyolcfokozatú automatikus váltót is újraprogramozták, gyorsabb kapcsolásokra képes. Mindezen változások 4,9 másodperces 100-ra gyorsulást és továbbra is 250 km/h-ban limitált végsebességet eredményeznek; a sprint 6 tizeddel gyorsabb a 35i-nél.

Nehéz megkülönböztetni az X4 M40i-t a normál, M Sport csomagos változattól, hiszen mindössze két eltérés van azoktól: a selymes-szürke színű betétek az első lökhárító szélső légbeömlőiben és az ugyanilyen színű külső tükör. A kerékjáratokat 19 colos felnikre szerelt 245/45 és 275/40 méretű abroncsok töltik meg. Az utastér újdonságai az autó nevét magukon viselő küszöbburkolatok és a 3-as sorozatnál is alkalmazott M Performance kormánykerék jelentik.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!