Felfüggesztették a brutális UAZ projektet

2016. március 14. (hétfő)

Nem halt meg a Devolro UAZ terve, épp csak elhalasztják a piacra dobást addig, amíg az orosz gazdaság kiszámítható nem lesz.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az erősen ingadozó rubel-árfolyam miatt a Devolro cég felfüggeszti az UAZ terepjáró-átépítési projektjét, mivel olyan nagy mértékben és gyorsan módosul az USA-dollárhoz képest a rubel értéke, hogy nem lehet felelősségteljesen kiszámolni a költségeket, és így a vételárat.


A problémát az jelenti, hogy Eduard Orlov oroszországi összeszereléssel alakította volna át az UAZ terepjáróját és pickupját, a kényelmi extrák (légkondi, elektromos ablakemelők, bőrkárpit, stb.) mellett a legfontosabb változás a hajtáslánc kicserélése lenne, 3,0 literes turbódízel, 3,5 vagy 4,0 literes hathengeres benzines szerepel a tervekben, ezeket a váltókkal együtt külföldről vásárolják. Most, hogy pár nap alatt akár 10 százalékot is mozog a rubel-árfolyama, képtelenség megmondani, mennyibe kerülne az autó. Így nem lehet működőképes üzleti tervet, életképes vállalkozást felépíteni, ezért úgy döntött a befektető, hogy felfüggeszti a projektet. A fejlesztéssel, tehát az új motor, váltó beépítésével és a belső tér átépítésével már készen vannak, lényegében a sorozat-átépítés beindulását halasztották most el. Idő közben egyébként a 469-esről a Patriot és Pickup modellekre helyezték át a hangsúlyt, a felújítás helyett gyári új autókat építenének át - kevesebb a munka a gyárból érkező félkész autókon, és így a vételár is alacsonyabb lehet.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Felfüggesztették a brutális UAZ projektet

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér