korando1

A 2013-ban piacra dobott Ssangyong Korando szabadidő-autó meggyőző teljesítménye mellé most egy igazán karakteres külsőt kapott; pedig már kezdtük felejteni a múlt meglehetősen egyedi ízlésű modelljeit. Most csak az orr megjelenését rajzolták át a formatervezők, a fényszórók és a hűtőrács immár egy sávot alkotnak, a lámpák aljában hokiütő-szerűen kanyarodik a LED-es menetfény.
korando2
Új kormányt markolhat a vezető, és új műszeregység tájékoztatja. Utóbbinál egymástól távolabb kerültek az analóg órák, így közéjük elfért a multifunkciós kijelző; változtatható a színvilág. Maradt az állítható támlájú hátsó ülés, újak a kárpitok – tessék megnyugodni, a vörös bőr belső továbbra is választható felszerelés. Dél-Koreában egyedüliként 178 LE/408 Nm teljesítményű 2,2-es turbódízellel kínálják a felfrissített megjelenésű Ssangyong Korandót, a váltó 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus lehet, az összkerékhajtás feláras. Várhatóan a Genfi Autószalonon mutatkozik majd be az európai változat.

korando3

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!