Felforrósodnak a dolgok a Volvónál

2012. július 17. (kedd)

Az S60 Polestar mellett készít egy V40 Polestar-t is a Volvo.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Rövid kihagyással ott folytatná a Volvo, ahol az R modellekkel abbahagyta. Sőt, még rátesz egy lapáttal is, hiszen először az 508 lóerős Volvo S60 Polestart fogják limitált darabszámban elkészíteni, majd egy belépő forró ferdehátúval is piacra lépnek.


Eredetileg csak egy darab S60 Polestar készítéséről volt szó, de a pozitív fogadtatás miatt most úgy döntöttek, néhány példányt készítenek belőle a teljesítményéhes vásárlóknak. Továbbra is egyedi megrendelésre, kézi munkával alakítanák az autókat, ami 37 millió forintnak megfelelő vételárat jelent majd. A Volvo S60 Polestar mellett azonban terveznek egy elérhetőbb sportmodellt is az új V40-es alapján. Ennél a Polestar csomag 280 lóerősre növelt teljesítményű 2,0 literes turbómotort jelent, meg sport felfüggesztést – és mindezért csak az S60 Polestar árának csak harmadát kell majd kifizetni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Felforrósodnak a dolgok a Volvónál

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/3-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Suzuki Celerio 1.0 AT, Nissan Juke Nismo RS, Ford Focus ST 2.0 TDCi Kombi és Focus ST 2.0 EcoBoost, Mitsubishi L200 2.4 DI-D Double Cab
  • Vezettük: Kia Sportage, Toyota RAV4 Hybrid, KTM 1290 Super Duke R
  • Járműtechnika: BMW 225xe és 330e
  • Tanácsadó: Kopogó kormánymű javítása
  • Gyorsasági motoros GP: Tesztriport

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
8 °C
2 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér