Felfelé bővít a Ssangyong

2016. február 16. (kedd)

A nyújtott hátsó résszel rendelkező Tivoli XLV mellett az egy számmal nagyobb méretű SIV-2 tanulmány lesz a Ssangyong genfi újdonsága.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Jópofa kis méretű szabadidő-autó a Ssangyong Tivoli, de ez nem marad sokáig így, mivel Genfben bemutatkozik a 23,5 centivel megnyújtott hátsó résszel rendelkező XLV változat, amely alaphelyzetben 720 literes rakteret kínál majd!

Eredetileg egyébként nem akart két karosszériát a dél-koreai cég, de a tavalyi Frankfurti Autószalonon olyan kedvező fogadtatása volt a tanulmánynak, hogy mégis annak megvalósítása mellett döntöttek.


Egy számmal nagyobb méretű járművet előlegez meg a SIV-2 elnevezésű tanulmány, a Smart Interface Vehicle 2 egy prémium középkategóriás szabadidő-autó lesz majd, amelynek kulcsfontosságú szerepe lesz a márka megújulásában.

Nem csak a belső lesz különleges, de hibrid hajtást is kap majd a kocsi, az 1,5 literes, turbós benzinmotor munkáját egy 14 lóerős villanymotor segíti majd, a hibrid hajtást később az összes új fejlesztésű Ssangyongba beépítik majd.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Felfelé bővít a Ssangyong

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér