Felárért adja a Suzuki a mosolygós megjelenést

2016. február 18. (csütörtök)

Thaiföldön feláras a Suzuki Ertiga egyterű új megjelenése, és valamilyen furcsa árukapcsolás okán csak ehhez adnak blokkolásgáltót.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Korábban már megmutattuk a Suzuki Ertiga legújabb, Dreza elnevezésű változatát, akkor még azt hittük, a radikálisan átalakított megjelenést a családi egyterű összes változata megkapja, ezzel szemben a most hivatalosan is bejelentett modellfrissítés szerint csak a csúcs felszereltségi szinthez jár az új megjelenés, az alapváltozat kicsit átfésülve, de lényegében változatlan megjelenéssel folytatja pályafutását.


Az elöl mosolygós megjelenésű légbeömlő egyébként 6 centivel növeli meg a karosszéria hosszát, a belső tér változatlan – a harmadik üléssort a padlóba hajtva 482, a másodikat is ledöntve 736 liter (ablakvonalig pakolva) a rakodótér. A vérmesebb orr mellett több a króm a Dreza nevű autón, amely 15 colos, kétszínű könnyűfém felnit kap, miközben a GL alapváltozat 14 colos szürke felniken gurul.

Leginkább csak a megjelenés jelenti az eltérést a két felszereltség között, hiszen a Dreza mindössze 2 csipogóval (magassugárzó a hifihez), műanyagkróm belső kilincsekkel és fautánzatú betétekkel tud többet az alapmodellnél, érdemi különbség, hogy csak a csúcsfelszereltséghez jár blokkolásgátló. Ugyanaz az 1,4 literes, 92 lóerős négyhengeres hajtja az Ertiga összes változatát, a GL alapára 655 ezer baht (5,1 millió Ft), a Dreza 715 baht-ba (5,56 millió Ft) kerül.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Felárért adja a Suzuki a mosolygós megjelenést

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér