Feláldoztak egy Ferrari 456-ost

2011. szeptember 12. (hétfő)

A Gullwing America Tuning egy Ferrari 456-os alapján épített autóval tiszteleg a Ferrari 340 Mexico előtt.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Ferrari 340 Mexico-ból mindössze 3 darab épült az 1952-es Carrera Panamerica számára, ezek közül az egyik, a Luigi Chinetti által vezetett példány harmadik lett két Mercedes 300 SL mögött. Erre emlékezik most a Gullwing America tuningcég egy meglehetősen egyedi autóval.


Sajnos a régi, klasszikus karosszériát alakították a kiindulási alaphoz, jelen esetben egy Ferrari 456-os, nem pedig fordítva. A forma már nem olyan szép azáltal, hogy 40 centivel megnyújtották a középső részt, hogy a tengelytávolság ne változzon. A munka természetesen tökéletes, és az ausztrál Mark Nungent karosszériaépítőnek köszönhető.

  Retró utastér karbon betétekkel Retró utastér karbon betétekkel

Az utastérben a régi időket idéző forma mellett karbon elemeket találunk, az 5,4 literes V12-es erőforrás teljesítményét egyedi kipufogó és szívósor növeli 476 lóerőre. A váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású.

  Kissé aránytalan lett a karosszéria, mert nem akarták a Ferrari 456 padlót átszabni Kissé aránytalan lett a karosszéria, mert nem akarták a Ferrari 456 padlót átszabni

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Feláldoztak egy Ferrari 456-ost

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zápor
23 °C
11 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér