Feláldoztak egy Ferrari 456-ost

2011. szeptember 12. (hétfő)

A Gullwing America Tuning egy Ferrari 456-os alapján épített autóval tiszteleg a Ferrari 340 Mexico előtt.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

A Ferrari 340 Mexico-ból mindössze 3 darab épült az 1952-es Carrera Panamerica számára, ezek közül az egyik, a Luigi Chinetti által vezetett példány harmadik lett két Mercedes 300 SL mögött. Erre emlékezik most a Gullwing America tuningcég egy meglehetősen egyedi autóval.


Sajnos a régi, klasszikus karosszériát alakították a kiindulási alaphoz, jelen esetben egy Ferrari 456-os, nem pedig fordítva. A forma már nem olyan szép azáltal, hogy 40 centivel megnyújtották a középső részt, hogy a tengelytávolság ne változzon. A munka természetesen tökéletes, és az ausztrál Mark Nungent karosszériaépítőnek köszönhető.

  Retró utastér karbon betétekkel Retró utastér karbon betétekkel

Az utastérben a régi időket idéző forma mellett karbon elemeket találunk, az 5,4 literes V12-es erőforrás teljesítményét egyedi kipufogó és szívósor növeli 476 lóerőre. A váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású.

  Kissé aránytalan lett a karosszéria, mert nem akarták a Ferrari 456 padlót átszabni Kissé aránytalan lett a karosszéria, mert nem akarták a Ferrari 456 padlót átszabni

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Feláldoztak egy Ferrari 456-ost

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/19-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 508, Lexus NX 300h, Volkswagen Touareg
  • Teszt: Jaguar XF 2.2D
  • HASZONJÁRMŰ-MELLÉKLET: Volkswagen Amarok-túra: Montenegro–Albánia, Teszt: Peugeot Boxer, Ford Transit Jumbo, Renault Master, Mercedes-Benz V 250 BlueTec, Landini 7-215
  • Tuning: Brabus Mercedes-Benz Sprinter

Időjárás

Budapest

szitálás
9 °C
6 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?