Alapvető gond a smart-tal: csak kétszemélyes. Márpedig az USA-ban csak a szuperautók és a pickupok kétszemélyesek. Utóbbit könnyebb volt összehozni, mint előbbit, úgyhogy a smart for-us platós lett, de ez már a rajzok alapján is egyértelmű volt.

A karosszéria egyébként már a következő generációs smart-ot előlegezi meg, a nagyon aranyos arc egy kicsit úgy néz ki, mintha falnak ment volna az autó. Az alsó légbeömlőket még finomítják majd a sorozatgyártásig. A platós változatnak egyébként egész jó esélyei vannak a sorozatgyártásba kerülésre, hiszen egy használható méretű raktérrel rendelkező modell még Európában is érdekes lehet, arról nem is beszélve hogy az extra hely egy 2+2 személyes smart fortwo-t is össze lehet hozni a hatvan centivel megnyújtott (h: 3,55 m, sz: 1,51 m, m: 1,7 m, tt: 2,48 m) Tridion utascellában.

Kerékrögzítők a keresztmerevítőn Kerékrögzítők a keresztmerevítőn

A mozgatásról egy 75 lóerő/130 Nm csúcsteljesítményű elektromotor gondoskodik, az elérhető maximális sebesség 120 km/óra, a lítium-ion akkumulátor kapacitása 17,6 kWh.

Még a smart for-us sem elég hosszú a bicikli-szállítához - de kihúzható a hátfal Még a smart for-us sem elég hosszú a bicikli-szállítához – de kihúzható a hátfal

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!