Fejedelmi kényelem a Toyota egyterű hátuljában

2016. január 14. (csütörtök)

Japánban bemutatkozott az Alphard/Vellfire nevű óriás egyterű Royal Lounge változata, vízszintesig fektethető fotelokkal a hátsó részben.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az üzletemberek körében egyre népszerűbb választás a Távol-Keleten a minden földi jóval felszerelt luxus-egyterű. Egyfelől nem olyan irigyek rá az emberek, mint ha egy hatalmas prémiumautóval jelenik meg az ember, másfelől jobb dolga van benne az utasnak, hiszen tágasabb a tér, ami nemcsak kényelmesebb beszállást és utazást jelent, de akár vízszintesig fektethető foteleket.


Az egy évvel ezelőtt debütált új Toyota Alphard/Vellfire egyterűnek most mutatták be a Royal Lounge változatát, amelynél a B oszloptól hátrafelé teljesen átalakították a belső teret. Kétféle válaszfalat lehet kérni, van félmagas, és van olyan is, ahol gombnyomásra előbújó opálüveggel lehet teljesen leválasztani a hátsó részt a külvilágtól. Mindkét esetben italhűtő rejtőzik a padlónál, azért került ilyen alacsonyra ez a berendezés, mert kell a hely a gombnyomásra előbújó, 61 centis képátlójú monitornak.

Nincs fedélzeti számítógép, ellenben az utas mindenféle kütyüt csatlakoztathat vezeték nélküli vagy épp kábeles kapcsolaton keresztül. Kérhető JBL hifi is, ha épp szeret zenét hallgatni utazás közben az ügyfél. A két hatalmas méretű fotelt elválasztó karfából előbújó táblaszámítógép a mindenféle extra vezérlésére szolgál, innen lehet irányítani a hűthető, fűthető, masszázsfunkciós és egészen vízszintesig lefektethető foteleket. A hátsó légkondicionálót a tetőpanelon lehet vezérelni, ezen a panelon helyezték el még az analóg időmérő órát is.

Mivel a Toyota által gyárilag készített luxusautóról van szó, igazából nem teljesítenek különleges kívánságokat az Alphard/Vellfire Royal Lounge esetén, van fekete vagy bézs bőrkárpit, kétféle fabetét és félmagas- vagy teljes válaszfal, illetve a JBL hifi – ezek kombinációjából kell megtalálnia az ideális választást a kedves ügyfélnek, akinek 13,8-15 millió jent, azaz 34-37 millió Ft-ot kell fizetnie mindezért.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Fejedelmi kényelem a Toyota egyterű hátuljában

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér