Csak egy aprócska dologgal nem foglalkozik a BMW sajtóközleménye, és a fényképeken se látjuk: van-e egyáltalán teteje az i8 Spyder tanulmánynak. A nélkül ugyanis nehéz lesz sorozatgyártásig fejleszteni az autót, márpedig a képeken nem látunk semmiféle tetődobozt, ahonnan előbújhatna a fedél, vagy épp kapcsokat, amihez egy vászondarabot lehetne rögzíteni.

A BMW i8 Spyder egyébként logikus bővítése a néhány éven belül i8-as kupéként megvásárolható hibridautónak. Aki sok pénzt szán egy sportkocsira, az jó eséllyel szeretne magának kabriót. Ennek érdekében néhány apró módosítást végeztek a karbon vázon, és mivel itt nyitott az utastér, az ajtókat nem átlátszó, hanem a karosszéria színére fényezett műanyagból készítették.

A hajtáslánc továbbra is két, csak elektronikával összehangolt motorból áll. Elöl egy 132 lóerő teljesítményű elektromotor hajt, hátul meg egy 1,5 literes, háromhengeres, 223 lóerős benzines turbómotor, amihez dupla kuplungos váltó csatlakozik. A rendszerteljesítmény 354 lóerő és 550 Nm, az 1,63 tonna tömegű nyitott i8 Spyder 5,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra. Helyi károsanyag-kibocsájtás nélkül 17-19 km-t tud megtenni a konnektorról tölthető hibrid, amelyet április végén, a Pekingi Autószalonon mutat be a BMW.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!