Ezt az Aston Martint kérték a Facebook-rajongók

2012. június 28. (csütörtök)

Betartotta ígéretét az Aston Martin, és megépítette a rajongók által megálmodott autót.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az Aston Martin még tavaly novemberben hívta életre azt a kampányát, amelynek a célja az egymillió Facebook-rajongó megszerzése volt. A központi elem az volt, hogy aki megkedvelte az autógyárat, az részt vehetett egy szavazásban.


Először is azt választhatták ki a részvevők, melyik típusból készüljön el az ünnepi autó. Itt fölényesen a DB9-es kupéra esett a rajongók választása. A második körben már egy kicsit konkrétabb volt a dolog, többféle külső megjelenést képzeltek el a tervezők, amelyek közül a legfeltűnőbbet választották ki a rajongók.

A gyár tartotta magát ígéretéhez, és alig pár nappal a szavazás lezárultát követően már prezentálta is a végeredményt, az Aston Martin DB9 1M elnevezésű egyedi kupé. A külsőt fólia-dekor segítségével varázsolták át, az utastérben maradt a gyári obszidián fekete-csípős vörös színvilág. Nem tudjuk, mi a szándéka a brit manufaktúrának az autóval a jövőben, nem valószínű, hogy azt kisorsolják a rajongók között, de még azt sem lehet kizárni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ezt az Aston Martint kérték a Facebook-rajongók

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zápor
18 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér