Nagyon úgy tűnik, hogy a Mitsubishi már az Outlander utódának piacra dobását készíti elő, hiszen a Genfi Autószalonon leleplezett Engelberg Tourer nevű tanulmány méretben és tudásban is közel áll a világ legnépszerűbb plug-in hibrid autójához. Épp csak a forma lett egy kicsit látványosabb azáltal, hogy már kezdettől fogva a Dynamic Shield formavilágnak megfelelően alakították ki a megjelenést a formatervezők, nem menet közben alkalmazták azt.

Ahogy az Outlander legfrissebb változatában, úgy az Engelberg Tourerben is egy 2,4 literes benzines és két villanymotor (elöl a benzines és egy villanymotor, hátul egy villanymotor) hajt, az összkerékhajtás virtuális. A Super-All Wheel Control összkerékhajtás-vezérlés a korábbi Lancer Evolution raliautókkal szerzett tapasztalatok alapján dolgozik, így gond nélkül közlekedik terepen is az Engelberg Tourer. A tanulmányautó 70 km-es elektromos hatótávolsága alapján nagyobb kapacitású akkumulátort kapott a középkategóriás szabadidő-autó, mint a ma megvásárolható Outlander PHEV.