Egyszermélyes, retró karosszériát kapott a japán elektromos mütyür Egyszermélyes, retró karosszériát kapott a japán elektromos mütyür

Nem bonyolították túl a dolgokat a Takayanagi Miluira alkotói, igaz, azt a keveset a lehető legprofibb módon rakták össze. Az acél csővázhoz kettős keresztlengőkaros felfüggesztésekkel csatlakoznak a motorkerékpárról származó kerekek, a „technikát” minimális méretű műanyag borítással óvják az időjárás viszontagságaitól.

Csőváz, kettős keresztlengőkaros felfüggesztések és hat darab akku Csőváz, kettős keresztlengőkaros felfüggesztések és hat darab akku

Mindössze a vezetőnek van helye a 2,18 méter hosszú elektromos autóban, amely a hat darab, gépjármű-akkumulátorával legfeljebb 35 km-es hatótávolsággal rendelkezik. A csúcssebesség 60 km/h, azaz tényleg csak rövid távra – és szép időjárás esetén – ajánlott a Miluira használata. De nem ez lesz a legnagyobb, az elterjedést gátló tényező, hanem a több mint 15,5 millió forintnak megfelelő vételár. Ennyi pénzért durván három Toyota Priust lehet vásárolni Japánban.

Szokatlan látvány, és több mint 15 millió forintos ára miatt nem lesz túl gyakori Szokatlan látvány, és több mint 15 millió forintos ára miatt nem lesz túl gyakori