New Yorkban még csak tanulmányként volt kiállítva az Acura – Európában Honda – márka csúcsmodellje, az RLX – Európában Legend -, Los Angelesben már a végleges autót mutatták meg a nagyérdeműnek.

Nem nagyon törték magukat azon, hogy változtassanak az autón, kisebbek a felnik, más az első-hátsó lökhárító formája, és ezzel a végére is értünk a felsorolásnak. Ami új, hogy végre láthatjuk a belső teret, ahol a kategória elvárásaihoz híven nem spóroltak a bőrrel meg a képernyőkkel sem, a fenti egyszerű monitor, az alsó a középkonzol helyettesítő érintőképernyő.


 
Tavasszal indul az Acura RLX forgalmazása az Egyesült Államokban, az autót új fejlesztésű, 310 lóerős 3,5 literes V6-ossal szerelik, amelyhez 6 fokozatú automatikus váltó csatlakozik. Később lesz hibrid hajtású modell is, amelynél két, a hátsó tengelyre szerelt elektromotor segítségével valósítják meg az összkerékhajtást, ennél 7 fokozatú, dupla kuplungos váltó közvetíti majd a benzinmotor erejét az első tengelyre, a rendszerteljesítmény 370 lóerő. Az összkerékkormányzás az összes RLX-en alapfelszerelés.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!