Ez a platós Jeep előfutára?

2016. március 22. (kedd)

Tessék jó alaposan megnézni a Jeep Crew Chief tanulmányt, hasonló lesz majd a márka nemsokára érkező platós kisteherautója.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az idei Crew Chief tanulmánnyal kapcsolatban nyilatkozta azt Mark Allen, a márka vezető formatervezője, hogy azon olyan dolgokat lehet már most látni, amely a nemsokára érkező pickup jellemzője lesz majd. Nem kívánt belemenni a részletekbe a dizájner, de minden bizonnyal arról van szó, hogy nem egyszerűen a hamarosan érkező Wranglerből készítik el a pickupot, de annak új orrot is készítenek.


A Jeep először 2010-ben, a NuKizer nevű tanulmányon alkalmazta a retrós orrot, ami 2012-ben a J12 pickup-tanulmányon is megjelent, legutóbb pedig 2015-ben az SJ Cherokee Chief tanulmány is használt, most pedig a Crew Chief viseli azt. Szóval már alaposan körbejárták a témát, hogyan lehet mindössze a motorháztető és a hűtőrács módosításával új egyéniséget adni a Wranglernek, és ezt fogják kihasználni majd az új pickupnál is. Valószínűleg a vászontetőt is megtartják, a karosszéri aközépső részét a következő generációs Wranglertől veszik át, épp csak elöl más egyéniséget, hátul meg platót kap.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ez a platós Jeep előfutára?

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér