Extra: gyémánt-berakás a BMW-től

2016. március 23. (szerda)

A 7-es Solitaire Edition belsejében a dekorbetétek közepén valódi gyémántokat helyeztek el az Individual műhely dolgozói.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem ügyfélmegrendelésre készül a BMW Individual műhelyének legújabb alkotása, a 750Li xDrive-ra épülő Solitaire Edition, hanem azzal azt akarják megmutatni a kellően vastag pénztárcával rendelkező ügyfeleknek, hogy mi mindenre képesek. A rend kedvéért hat darab teljesen egyforma autót készítenek, amelyeket aztán megpróbálnak értékesíteni.


Először is kifejezetten ehhez az autóhoz készítették el a A Solitaire White metálfényezést, amelynél az egyik lakkrétegbe finomra őrölt üvegszemcséket szórtak, aminek az eredménye egy selymesen csillogó látvány. A C oszlopon ott látható egy jelvény, amellyel az utastérben is lehet találkozni. Ez a motívum a központi eleme a műszerfal és az ajtók dekorlécének, amelynek a kellős közepébe valódi gyémántot helyeznek el – szám szerint 5 darabot.

Az övvonal alatt Merino bőrből készítették el a kárpitozást, a tetőt alcantara borítja, mindkét esetben a Tartufo fantázianevű színárnyalatot használták. Különösen puha padlószőnyeg kerül a második sor elé, hogy a mezítláb helyet foglaló utas talpát kényeztesse a gyapjú. A hátsó ülések közé építették a kis méretű hűtőt, az ülőlapok közötti rekeszben lehet tárolni a pezsgőspoharakat.

Az egész csomagot a slusszkulcsot tároló különleges doboz teszi teljessé. A hat darab BMW 750Li xDrive Solitaire Edition mellett készítenek egy darab Master Class nevű autót is, amely a színösszeállításától eltekintve ugyanazokat a módosításokat kapja, mint a társa. Ennél a metálfekete alapszínt a lakkrétegbe szórt aranyrészecskék teszik különlegessé; erről még nem közöltek képet.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Extra: gyémánt-berakás a BMW-től

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér