Azoknak szánja a dobozos UAZ Expedíció nevű limitált szériáját a gyár, akik rendszeresen több napra elvonulnak a vadonba, és ehhez nagy rakterű autót szeretnének használni. A technikához nem nyúlnak – 2,7 literes motor 112 lóerővel, 5 fokozatú kézi váltó, kapcsolható összkerékhajtás –, de a 16 colos acélfelnikre 225/75-ös BF Goodrich terepabroncsokat szerelnek.

A kocsi orrát hatalmas méretű ütköző borítja, az első-hátsó lökhárítót is masszív acél darabokra cserélik, hatalmas méretű a tetőcsomagtartó, amelyet a hátul elhelyezett létrán keresztül lehet megközelíteni. A biztonság kedvéért könnyen hozzáférhető vonószemek vannak mindenfelé, az első lökhárítóban még elektromos csörlő is helyet kap. Az utastérben fehér cérnával díszítik az ülések vízálló burkolatát, széria az ülésfűtés, és egykulcsos (ajtók, gyújtás, benzinsapka) rendszert alkalmaznak.