A világon legtöbb felé a Toyota márkára kerestek rá, a 74 országos eredményét még tovább emeli, hogy még az Egyesült Államokban is elvitte a prímet a japán cég. A második helyre került a különösen Európában erős BMW a maga 51 országos elsőségével, a harmadik a Hyundai lett 17 országos eredménnyel – utóbbinál az sokat jelent, hogy az orosz és az indiai piacon is nyerni tudott, ezeken a a helyeken a jövőben komoly bővülést várnak az elemzők.

A nemzeti lojalitás nem meghatározó, hiszen csak négy országban győzött helyi autómárka, Franciaországban a Renault, Németországban a BMW, Olaszországban a Fiat, Svédországban a Volvo lett a legkeresettebb – a Fiat és a Volvo számára ezek voltak az egyedüli elsőségek. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem az összes webes, hanem csak a Google-nél végzett kereséseket összesítették, Oroszországban, Kínában és Dél-Koreában nem a kaliforniai központú cég a piacvezető ezen a területen.

kereses2

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!