Láthattunk már hivatalos kémfotókat a Mercedes-AMG SL roadster következő generációjáról, most pedig az új modell alapjáról közölt néhány fényképet a gyár. Az önhordó szerkezet teljesen új fejlesztés, nincs olyan alkatrész, amit korábbi SL-ből vagy netán a Mercedes-AMG GT roadsterből vettek volna át. Négyféle anyagot, alumíniumot, acélt, magnéziumot és (üveg- és szénszál-erősítésű) műanyagot használtak a vázszerkezethez, amelyeket MIG hegesztéssel, lézerhegesztéssel, szegecseléssel, forrasztással és ragasztással állítanak össze. A csavarodási merevség 18%-kal magasabb a korábbinál, a Mercedes-AMG GT Roadsterhez képest a keresztirányú csavarodási merevség 50%-kal, a hosszirányú 40%-kal nőtt. A Mercedes-AMG SL roadster karosszériavázának fejlesztésével rekordidő, 3 év alatt végzett az induláskor hatfős fejlesztőcsoport.