Az Egyesült Államokban mostanáig csak 150 lóerő körüli motorokkal (plug-in hibrid 148 lóerős rendszerteljesítmény, 2,0 literes szívó 152 lóerővel) volt elérhető a Crosstrek (mifelénk XV) nevű modell, de ennél többre vágytak a vásárlók. A nyár végétől megkaphatják azt, hiszen a 2021-es modellévtől lesz elérhető a 2,5 literes boxer 182 lóerővel – nem extraként, hanem a Sport és Limited felszerelési szinteken alapáron.

Alapfelszerelésként adják a fokozatmentes automatikus váltót az erősebb motorhoz, és így jár hozzá az X-Mode üzemmódválasztó, amelynél az elektronikus beavatkozókat lehet a talajtípushoz igazítani (Snow/Dirt vagy Deep Snow/Mud). A Sport felszereltséghez karbonnak látszó betéteket adnak. és A következő modellévre átalakítják a ködlámpa-fészkeket az első lökhárítón, illetve felszereltségfüggő mintát kap a hűtőrács, az EyeSight kamera alapú vezetőtámnogató rendszer a 2021-es modellévre finomabban működő távolságtartó-tempomat funkcióval és sávközpontosító funkcióval tud többet.