Indiában 2020-ban a Maruti Suzuki által gyártott Swift volt a legnépszerűbb típus, és most megérkezett oda is a nemzetközi szinten már tavaly megtörtént modellfrissítés, van azonban egy fontos eltérés, mégpedig az eltérő 1,2 literes benzinmotor. Arrafelé nincs rákényszerítve a lágyhibrid rásegítés használatára a gyár, ezért nem a nálunk kínál K12D motort kapják a Maruti által gyártott példányok, hanem a K12N jelzésűt, amely 83 helyett 89 lóerős (6000/perc), a maximális nyomatéka változatlanul 113 Nm. A váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású vagy robotizált (AGS) lehet, az indiai szabvány szerinti fogyasztás 4,3 illetve 4,2 l/100 km – a korábbi motorral 4,7 l/100 km-t tudott a Maruti Swift.

Alapfelszerelésként adják Indiában a kétszínű karosszériát (fekete vagyfehér tető), új a hűtőrács krómbetétje, a műszerfal szürke díszcsíkja, a kormány mögötti műszerek között immár színes a multifunkciós kijelző. Amíg a kézi váltós modelleknél csak blokkolásgátló van a fedélzeten, addig a robotváltóhoz rögtön menetstabilizálót is adnak, szériában csak két (vezető- és utasoldali) légzsák jár. A Maruti Suzuki által gyártott frissített Swift indulóára 2,33 millió Ft-nak megfelelő rúpia.