A maximális vezetési élményről szól a Gordon Murray T.50-es szuperautó, de ott azért a közúti használathoz szükséges felszerelések/előírások miatt kompromisszumokat kellett kötni. A T.50s Niki Lauda mentes ezektől, de hivatalosan nem is vihető közútra – és igazából versenyezni se lehet vele, hiszen nincs olyan kategória, aminek megfelelne. Jobb híján a pályanapokon körözés marad vele…

Az utcai autóval párhuzamosan fejlesztett versenykivitelben még gyorsabb gázreakciót ad a 3,9 literes, V12-es Cosworth szívómotor, amelynek a teljesítménye 711 lóerőre (11 500/perc) emelkedett, a maximális nyomaték 485 Nm (9000/perc); a 178 lóerős literteljesítmény magasabb, mint a Cosworth DFV Formula One motoré. A teljesítménynövekedés jórészt annak köszönhető, hogy a motorba a tetőre kivezetett szívósoron keresztül a menetszél préseli be a levegőt, a kipufogórendszer is a lehető legegyenesebb formát kapta és kivették belőle a katalizátorokat és dobok sincsenek. Kivették az állítható szelepvezérlést annak tömege miatt, 15:1-re emelték a kompresszióviszonyt. Az új alkatrészek 16 kg-mal csökkentik a blokk tömegét, ami 162 kg.

Az Xtrac IGS hatfokozatú robotizált váltónál módosították az áttételezést, a csúcssebesség 322-338 km/óra, de kínálnak majd kanyargós pályákra optimalizált áttételezést is, amelynél 273 km/óránál véget ér a száguldás. A T.50s Niki Lauda váltójában a T.50-esénél keskenyebb fogaskerekeket használnak, így annak tömege 5 kg-mal csökken.

Megtartották az utcai autó háromszemélyes utasfülkéjét, ahol a vezető középen foglal helyet és mellette-mögötte lehet még helyet foglalni, de az összes külső karosszériaelemet lecserélték még vékonyabb, karbonból sütött darabokra, és az üvegezésen is spóroltak pár kg-ot. A felfüggesztés alapvetően az utcai autóé, de a rugók, lengéscsillapítók és stabilizátorok egyediek (utóbbiak állíthatóak), a hasmagasságot elöl 87, hátul 116 mm-re csökkentették. A Brembótól származó fékrendszer megfelel a T.50-nek, a nagyobb leszorító-erő miatt akár 3,5g-s lassulást képes produkálni a T.50s Niki Lauda.

Utóbbiban az állítható első légterelőnek, 1758 mm széles szintén állítható hátsó szárnynak, illetve a 40 cm átmérőjű ventilátornak is szerepe van, mindezek akár 1500 kg leszorító-erő generálására képesek – a fejlesztés során az 1900 kg-ot is elérték, de az már akkora megterhelést jelent a sofőr szervezetének az elérhető kanyarsebességek miatt, hogy inkább visszavettek belőle. A légáramlás javítása érdekében függőleges vezetőszárny is került a karosszéria hátuljára, a motor- és váltóolaj-hűtőket az oldalsó légcsatornákba, mélyebbre építették be.

Mindössze 25 darab Gordon Murray T.50s Niki Lauda készül, amelyek mind a konstruktőr F-1-es győzelmeire emlékeznek majd, ennek megfelelően az első példány Kyalami 1974 névre hallgat, és mellékelnek hozzá egy könyvet a versenyről, és amelyben a konstruktőr mesél az élményről. Az ár adók nélkül 3,1 millió font, azaz 1,29 milliárd Ft, az első példány összeszerelését 2023. januárjában kezdik.