A Nürburgring-Nordschleife egyik különleges kanyarja a Caroussel, azaz körhinta, amelynek különlegessége, hogy a belső ív döntött. Ezen haladt az SQ7-prototípus, amikor a lendület miatt egyszerűen kirepült ebből a részből.

A külső ív, ahol normál aszfalt található nem volt elég széles ahhoz, hogy a gyári sofőr érdemben be tudjon avatkozni, így a nagy méretű és nagy tömegű szabadidő-autó a szalagkorlátnak csapódott. Nem a legjobb helyen van a kamera, de mintha utóbbi jobban megsínylette a dolgot, mint az autó, amelyen ránézésre csak a jobb első kerékre helyezett érzékelő és annak kapcsolódó részei sérültek. Mit lehet tanulni az esetből? Például azt, hogy nem jó ötlet sportos óriás szabadidő-autót gyártani, mert a fizikát még mindig nem tudják meghazutolni a fejlesztőmérnökök.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!