Dél-Amerikában a Renault márka alatt forgalmazzák a Duster szabadidő-autót, és egészen mostanáig árulták az első generációt – 2,0 literes szívómotorral és szériában adott összkerékhajtással. Ehhez képest a most bemutatott második generációnál 1,6-os szívómotort adnak (benzinnel 118, alkohollal 120 lóerő) és még felár ellenében sincs összkerékhajtás; a hírek szerint az év végéig kell várniuk az ottani vásárlóknak az 1,3 literes, 170 lóerős turbómotorra, amihez majd a 4WD is jár majd.

A nem látható változások közé tartozik, hogy 210 mm-ről 237 mm-re növelték a hasmagasságot, az első lökhárítóra helyezett két kiegészítő fényszóró nagyon is szembeöltő eltérés a Dacia Dustertől. A műszerfal annyiból nem újdonság, hogy az erre a padlólemezre felépített oroszországi Renault Arkana szabadidő-autó is ezt a vízszintes téglalap alakú szellőzőkkel ellátott felső részt kapja. Az alapár 71 790 real, azaz 4,7 millió Ft.