Nagyon megsiratták a Toyotások, amikor hosszú haláltusa után befejezték a Hiace nevű haszonjármű hazai forgalmazását, amelynek a helyét a PSA/Fiat koprodukcióban készülő ProAce vette át – mi lesz így a megbízhatóság mítoszával? Nos, Kínában még kitartanak a Hiace mellett, bár a képeket elnézve még mi jártunk jobban még azzal is, hogy francia technikára váltott a haszonjármű…

A Pekingi Autószalonon állították ki a Jinbei Grace Express Limited változatát, amely a leghosszabb, 5,23 méter hosszú karosszériát ötvözi a kínaiak által biztos szépnek ítélt megjelenéssel. Túlságosan nagy játéktere nem volt a formatervezőknek, a csomagtérfedél kivételével nem nyúltak a fém elemekhez, egyedül a műanyag részeket változtatták meg – esetenként a karosszéria színére fényezett közdarabbal toldották ki a hiányzó részeket a lámpák környékén. Egyébként nem minden műanyagelemet változtattak meg a dísztárcsák például megegyeznek azzal, amelyet még Toyota Hiace korában viselt az autó.

Az utastérben nagyon olcsó, fautánzatú betétekkel próbálják emelni a hangulatot, mással nem nagyon tudják, hiszen még nagy képernyős navigáció se rendelhető. A Jinbei Grace Express Limited orrában a típushoz kínált legkisebb, 2,0 literes benzinmotor dolgozik, de annak az erősebb, két vezérműtengelyes változata 134 lóerős teljesítménnyel, a váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!