Elektromos hajtású, önjáró áruszállítóval képzeli a városi áruszállítás jövőjét a Renault, az EZ-Pro elnevezésű tanulmány által megelőlegezett robotok juttatnák el az árukat a logisztikai központokból az üzletekig vagy épp a vásárlókig. A vezetőfülkével rendelkező változatban nem azért van ember, hogy vezessen, hanem hogy találkozzon az ügyféllel – a személyes kapcsolatért felárat lehet kérni. Emberrel a fedélzetén csak 6 köbméteres a raktér, míg a személytelen szállítójármű 12 köbmétert is képes szállítani.

A megjelenést szándékosan csinálták jellegtelenre, hiszen nem egy-egy cég tulajdonában lévő, hanem egy várost lefedő logisztikai rendszer részéről van szó, tehát nincs kit „reklámozzon” a jármű – bár a hirdetési felület értékesítése pótlólagos bevételi forrás –, és így olvad bele a legkönnyebben a városi környezetbe. A 4,8 méter hosszú, 2,1 méter széles és 2,2 méter magas karosszériát egy villanymotor hajtja, a töltést pedig indukciós módszerrel, haladás közben képzelik a Renault mérnökei, így nem kell a töltés idejére leállítani a robotot.