Négy éve van piacon a Daihatsu Copen második generációja, a japán miniautó különlegessége, hogy cserélhetőek a karosszériaelemei. Ezt kihasználva a roadster kivitelt háromféle megjelenéssel is lehet választani, ezek közül a Cero nevű alapján készítették el a kupé változatot.

Szénszál-erősítésű műanyagból készítik az új, nagy méretű karosszériaelemet, csomagtérfedél nincs, a hátsó szélvédő felhajtásával lehet hozzáférni a raktérhez. Az utastérben egy, a kétszáz darabos szérián belül az adott példány sorszámát mutató plakettet helyeznek el, egyébként nincs változás, ahogy a technika – 0,66 literes, 64 lóerős turbómotor – is a régi.

Noha jelentős felárral adja a Daihatsu a Copen Coupét – amelyet a tetőmozgató mechanizmus hiánya miatt később is csak jelentős beavatkozással lehet Roadsternek átépíteni –, a gyár úgy számol, a jelentkezők tömegéből ki kell majd válogatni azokat, akik vehetnek egy-egy példányt. A CVT-váltós Copen Coupé ára 2 484 000 jen (6,26 millió Ft), az ötfokozatú, kézi kapcsolású váltóval szerelté 2 505 600 jen (6,32 millió Ft) – a CVT váltós Copen Cero roadster indulóára 1 906 200 jen (4,8 millió Ft).