Nagy-Britanniában, Franciaországban és Németországban végezte tanulmányait az 1940-ben Londonban született Max Mosley, aki aztán Oxfordban fizikusnak tanult, majd ügyvédi tanulmányokra váltott, és ebben a minőségében kezdett dolgozni. Autóversenyzőként 1969-ig indult, ekkor a March istálló egyik alapítójaként és tulajdonosaként kezdett foglalkozni a versenysporttal kapcsolatos jogi ügyekkel. A hetvenes évek közepén a Formula One Constructors Association ügyvédjeként ő készítette el az első Concorde megállapodást, ami a FOCA és a FISA – Fédération Internationale du Sport Automobile – közötti vitás kérdéseket rendezte. 1986-ban a FISA Konstruktőri Bizottságának az elnöke, 1991-ben a FISA elnökének választották meg, a szervezet reformja során gyakorlatilag beleolvadt a FISA az FIA-ba.
Max Mosley-t 1993-ban FIA elnökének választották meg. Irodát nyitott Brüsszelben és politikai szereplővé tette a szervezetet, ami az EuroNCAP program egyik alapítójaként a közúti járművek biztonságának fejlődését is elősegítette. Az 1994-es San Marinói Nagydíjon bekövetkezett két halálos baleset – Roland Ratzenberger és Ayrton Senna vesztette életét – után a motorsport biztonságát is megreformálta. Háromszor választották újra az FIA elnökének, 1997-ben, 2001-ben és 2005-ben is az 1993-ashoz hasonlóan nem talált kihívóra, 2009-ben döntött úgy, hogy nem indul; utóda az általa támogatott Jean Todt lett. Távozását követően az FIA Tiszteletbeli Elnökének választották.