Elektromos SUV a Ssangyongtól

2012. szeptember 10. (hétfő)

Párizsban kompakt méretű, hatótáv növelős elektromos SUV tanulmányt mutat be a Ssangyong.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A dél-koreai márka korábbi autóihoz képest meglepően visszafogott, de azért elég egyedi megjelenéssel ruházták fel a Ssangyong e-XIV elnevezésű tanulmányautót, amelyet a Párizsi Autószalonon lepleznek le.


Újdonság, hogy a cég által korábban hanyagolt kompakt kategóriás szabadidő-autóról van szó, a felépítmény hossza 4160 mm, a szélesség 1790 mm, a magasság 1575 mm, a tengelytávolság 2,6 méter. Arról nincs információ, alvázas- vagy önhordó-e a karosszéria.

A technikáról jelen pillanatban annyit tudunk, hogy az akkumulátoros-elektromos hajtású e-XIV azért kapott egy belső égésű motorral hajtott generátort is, ami elfogadható hatótávolságot eredményez. Minden bizonnyal az anyacég, a Mahindra és azon belül is az elektromos autó specialista Reva is segített a hajtáslánc megalkotásában, ami azonban csak egyedi darab. Ha sorozatgyártásba kerül a dél-koreaiak kompakt szabadidő-autója, akkor hagyományos benzin- és dízelmotorokkal fogják majd forgalmazni. Leghamarabb 2014-ben.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Elektromos SUV a Ssangyongtól

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Menetpróba: Mazda CX-3, Toyota Auris, Renault Kadjar
  • Teszt: Skoda Fabia Combi 1.2 Tsi, Seat Leon 1.6 TDI DSG, Honda CTX700D
  • Mathias - a Magyar Álom
  • BMW M vezetéstechnikai tréning
  • A filléres autó

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
28 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér