Több fontos változás is történt a Destino nevű autóval kapcsolatban, a legfontosabb például az, hogy végre megkezdődött a sorozatgyártása. De van egy új ember is az idő közben VLF Automotive néven futó vállalkozásnak, felvették vezető formatervezőnek azt a Henrik Fiskert, aki az autó alapját jelentő Karma nevű hatótávnövelős elektromos autót tervezte. A jelenleg az Aston Martinnal hadilábon álló dizájner mindehhez a nevét is adja – személyes szignál minden egyes elkészült példányt.

A technikában is történtek változások az elmúlt két év alatt, ahogy a GM is újabbra cserélte a Corvette-ben használt, kompresszoros 6,2 literes small block V8-ast, úgy a VLF Destino orrában is a 647 LE/819 Nm teljesítményű legújabb egység dolgozik. Nincs szívómotor, nincs kézi kapcsolású váltó, ilyennel nem vesződnek, egyedüliként 4 fokozatú automatikus váltót adnak, amivel 3,9 másodperc alatt gyorsul 96 km/h-s sebességre a javarészt alumínium karosszériás sportlimuzin, a végsebesség 322 km/h.

Nem keverendő egyébként a hamarosan szintén a piacra visszatérő Fisker Karmával a VLF Destino, azt egy külön manufaktúrában gyártják a michigani Auburn Hills-ben. Az egyedi igényeket messzemenően képesek teljesíteni, alumínium helyett például karbon tetőlemez is kérhető, természetesen az ügyfél kívánságának megfelelő színre fényezik a karosszériát, számos bőr belső közül lehet választani, a 22 colos felnik (elöl 265/30, hátul 305/30-as abroncsok) alapáron járnak.

Ezek után nem szabad csodálkozni azon, hogy az eredeti Fisker Karma árának mintegy kétszeresét, 229 000 dollárt kérnek minden egyes VLF Destino-ért.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!