Paul Newman még a hatvanas évek elején vásárolta magának azt a Bogár kabriót, amelyet aztán alaposan átépített annak érdekében, hogy megfeleljen az elvárásainak.

Kívülről csak a csomagtér fedélbe vágott nyílások árulkodnak az átalakításokról, amelyek lényegében azt eredményezték, hogy egy korabeli Indycar versenyautó technikáját pakolták bele. Egy Ford V8-as erőforrás került a hátsó ülések helyére, a teljesítménye 300 lóerő, ami mind a mai napig kiemelkedőnek számít – és ez egy fél évszázados autó!

Paul Newman 300 lóerős Ford V8-ast rakatott a hátsó ülések helyére. az autót később egy iskolának adományozta Paul Newman 300 lóerős Ford V8-ast rakatott a hátsó ülések helyére. az autót később egy iskolának adományozta

A váltó a hátsó felfüggesztéssel együtt megegyezik azzal, ami a Ford GT40-es szuperautóban is dolgozik. A csomagtér helyére került a vízhűtő, amely mögött elektromos ventilátorok dolgoznak. A műszerfalon néhány kiegészítő műszert, köztük vízhőfok-mérőt is elhelyeztek.

Ránézésre majdnem teljesen szériaállapotú maradt a Bogár kabrió Ránézésre majdnem teljesen szériaállapotú maradt a Bogár kabrió

Az autót egyébként a híres színész később egy iskolának adományozta, ahol aztán átfestették azt. Most az eredeti, egyszínű piros fényezésre visszaállítva, a korabeli könnyűfém felnikkel szerelve kínálják eladásra a Volkswagen Bogár kabriót. A vételárnál annyi szerepel még, hogy a negyedmillió dollárnál alacsonyabb ajánlatokat is számításba veszik, ha valaki nem adná meg a kért árat.