Egy utolsó Sprint a vége előtt

2016. március 18. (péntek)

Októberben bezárják a Ford ausztráliai gyárát, a most bemutatott Sprint limitált szériás autók jelentik a Falcon végső változatait.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Ford Ausztráliai részlege bemutatta a helyi gyártású, hátsókerékhajtású autó végső változatát, az Falcon XR6 és XR8 Sprint kiviteleket, amelyekből 550 és 850 darabot készítenek, mielőtt 2016 októberében bezárják a gyárat.


Egyedi grafika, arany féknyergek, feketére fényezett 19 colos felnik teszik feltűnővé a megjelenést. Az utastérben a bőrkárpiton olvasható a Sprint név, a műszerfal közepén a Sync2-es fejegységet találjuk – a rövid hátralevő életciklus miatt már nem kapja meg a Sync3-ast -, a váltó/előválasztókarnál illetve a műszeregységben is olvasható a Sprint felirat.

A motortérben a turbós 4,0 literes soros hathengeres (436 LE/576 Nm) vagy kompresszoros, 5,0 literes V8-as (462 LE/575 Nm) lehet, mindkettőnél ez a tartós csúcsteljesítményt jelenti. A rövid ideig elérhető túltöltés funkcióval a kisebb teljesítménye 496 LE/650 Nm, a nyolchengeresé pedig 536 LE/650 Nm. A váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású vagy szintén hatfokozatú, automatikus lehet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Egy utolsó Sprint a vége előtt

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér