Egy türkiz Rolls-Royce nem elég

2016. január 20. (szerda)

A Wraith után most egy Phantom limuzint rendelt meg fehér/türkiz színkombinációban Michael Fux.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Augusztusban vette át az egyedi megrendelésre készített, Cornish White és Aequus Green, azaz fehér-türkiz színű Rolls-Royce Wraith kupéját Michael Fux brit vállalkozó, a Jade Pearl Wraith fantázianevű alkotással kapcsolatban a gyár azt jegyezte meg, hogy az tökéletesen illik a feltűnő színeket kedvelő megrendelőjéhez.



Még fél év se telt el, és máris a következő Rolls-Royce-ának örülhet az üzletember, aki továbbra is kitart a két, általa kiválasztott szín mellett, de ezúttal visszafogottabb lett a megjelenés. A karosszéria külseje egyszerű fehér ez alkalommal, talán úgy volt vele a kedves ügyfél, ehhez a tekintélyes méretű limuzinhoz nem illik a türkiz külső.

Az utastérben azonban bepótolta ezt a visszafogottságot, és a Wraith-hez hasonlóan itt is mindent türkiz színű bőr borít. Nem tudjuk, megrendelte-e már következő autóját Michael Fux, de az biztos, hogy annál se számíthatunk nagy meglepetésre a színpalettát illetően.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Egy türkiz Rolls-Royce nem elég

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér