A versenypályára optimalizált közúti autók általában valamiféle kompromisszumos megoldást jelentenek, de nem így az Aston Martin Valkyrie esetén, ahol az AMR Track Performance csomag kvázi egy második karosszériát jelent, szerelőnek kell átépítenie az autót ahhoz, hogy tényleg jól érezze magát versenypályán is.

A nagy szerelés eredménye a gyár állítása szerint a közúti változaténál 8%-kal gyorsabb köridő. Ezt muszáj elhinni, hiszen egyelőre azt se árulták el, milyen gyors a közúti autó, tehát mihez képest javult a tudás. Egyelőre még ott tart az autó, hogy az első megrendelők elkezdték véglegesíteni autóikat, amelyhez a gyár előzékenyen némi segítséget nyújt. A formatervezők előre összeállítottak négyféle csomagot, ezek Slipstream Green, Liquid Petroleum, Ethanol Silver és Maximum Orange névre hallgatnak, de persze a megfelelő díjazás fejében a dizájnerek az ügyféllel közösen álmodják meg a kívánt megjelenést.

Nem árulták el, mekkora az érdeklődés a Q by Aston Martin kínálatban megtalálható Arany Csomagra, ennél a a fényezés felső rétegébe, az átlátszó lakk alá 24 karátos aranyport kevernek, amely különleges csillogást biztosít a Valkyrie-nek. A Mokume karboncsomagban a megszokott kiegészítők mellett még a kormánykerék is ilyen anyagból készül.