A póniautó 55. születésnapjára készítette el a Ford Performance részleg a négyhengeres Mustang számára a High Performance Package nevű készletet, amely a Focus RS tüzes motorját próbálják megidézni. A 2,3 literes, négyhengeres turbómotorra 5%-kal nagyobb átmérőjű (63 mm) feltöltőt szereltek, újraprogramozták a vezérlőelektronikát és a hűtő méretét is megnövelték. Az eredmény 310 helyett 330 lóerős teljesítmény, a maximális nyomaték értéke változatlanul 475 Nm. A lóerő ugyan elmarad a Focus RS értékétől, de annál nyomatékosabb az új motorváltozat, így prémium üzemanyaggal tankolva (az USA-ban ez 93 oktánt jelent) a 0-96 km/óra sprintet 4,5 másodperc alatt tudja le az EcoBoost Mustang.

A megnövelt teljesítményű négyhengeres motorhoz egyébként a V8-as változat fékjeit adják, toronymerevítő is kerül a motortérbe, elöl 32 mm átmérőjű rúd, hátul 21,7 mm átmérőjű cső a kanyarstabilizátor. Újraprogramozták az elektromos kormányszervot, a blokkolásgátlót és a menetstabilizálót, alapfelszerelés a 3.55:1 végáttétel és az önzáró differenciálmű, a 19 colos felnikre 255/40-es nyári abroncsokat szerelnek. A V8-as Mustangról érkezik az első koptató és az első fékek hűtőcsatornája, szürke versenycsík és külső tükrök dobják fel a megjelenést, az utastérben esztergált alumíniumkeretet kap a műszeregység, amiben olaj- és turbónyomás mutató is van. Extraként kérhető az EcoBoost Handling Package 265/40-es Pirelli gumikkal, elektronikus lengéscsillapítással, feszesebb stabilizátorokkal.