A Ford stratégiájának részeként a jövőben helyi partnerekkel közösen is igyekszik kielégíteni a vásárlói igényeket, Kínában például a Jiangling által kifejlesztett Yusheng S330-as szabadidő-autót márkázták át, a Territory névre keresztelt kompakt szabadidő-autó forgalmazását most kezdték el. Az alapmodell ára 119 800 jüan, azaz 4,96 millió Ft, ezért a pénzért 140 lóerős turbómotort és 18 colos könnyűfém felniket is kap a vásárló – Magyarországon a kisebb és gyengébb Ecosport-ot 5,4 millió Ft-tól adják.

A karosszériánál épp csak az orr megjelenését rajzolták át, a főbb méretek (hossz 4580 mm, szélesség 1936 mm, magasság 1674 mm, tengelytávolság 2716 mm) változatlanok. Csak egyféle, kínai fejlesztésű 1,5 literes turbómotorral adják a típust, az EcoBoost 145 nevével ellentétben csak 140 lóerős (4500-5200/perc), maximális nyomatéka 225 Nm (1500-4000/perc), a csúcsmodellben ugyanezt 48V-os lágy-hibrid hajtással (14 LE/54 Nm villanymotor) együtt adják, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy fokozatmentes automata – a hibridnél utóbbi széria.

A Ford viszonylag gazdag felszereltséggel, prémiummodellként pozicionálja a Territory-t Kínában, már alapáron is 18 colos könnyűfém felniket adnak, a központi érintőképernyő (nincs külön szellőzés-konzol) is széria a wifi-hotspottal együtt. A Titanium csúcsszinten már digitális a műszeregység, nyitható üvegtető enged sok fényt az utastérbe, körkamera és parkolósegéd könnyíti a megállást, bőrkárpit is jár – a legdrágább, lágy-hibrid modellért 7 millió Ft-nak megfelelő jüant kell fizetni. Extrák egyébként nincsenek, az előre összeállított felszereltségektől nem lehet eltérni.