Fotó: Lővei Gergely

Júniusban érkezik meg a kereskedésekbe az Audi A6-os legújabb generációja, első körben 3,0 literes V6-os motorokkal és lépcsős hátú karosszériával, a 340 lóerős benzines 18,75 millió Ft-os, a 231 lóerős dízel 16,85 millió Ft-os, a 286 lóerős pedig 17,95 millió Ft-os indulóáron kezd. Szeptemberben jön az Avant karosszéria és a 2,0 literes, 204 lóerős TDI első- (13,95 millió Ft) vagy összkerékhajtással (14,65 millió Ft), októbertől pedig a 2,0 literes, 245 lóerős TFSI is elérhető lesz első- (14,95 millió Ft) összkerékhajtással.

2019-ben a 163 lóerős alap dízellel bővül a választék, amely csak elsőkerékhajtással lesz elérhető. Az Audi S6-os egyszerre jelenik meg lépcsős hátú (23,7 millió Ft) és kombi karosszériával februárban, ennél az a nagy újdonság, hogy – legalábbis az európai piacon – a 3,0 literes biturbó dízelre váltanak, amely 354 lóerős teljesítményű. Az igazi nagy durranásra 2019 szeptemberéig kell várnunk, ekkor kezdik az RS6 Avant forgalmazását, amelybe a 4,0 literes biturbó V8-as 580 lóerővel építik be. A hálózatról tölthető hibrid piacra dobását nem sietik el, hiszen alapfelszerelésként adják a lágy-hibrid hajtást – 12V-os rendszer a négyhengereseknél, 48V-os a hathengereseknél –, csak 2020. decemberében érkezik az e-tron utónevű változat, rögtön két, 300 vagy 367 lóerős rendszerteljesítménnyel, a belső égésű motor mindkét esetben a 252 lóerős 2,0 literes négyhengeres.