Európában már csak a Jaguar/Land Rover használja azt a 3,0 literes V6-os turbódízelt, amelyet egykor a PSA-Ford közösen fejlesztett ki, és most megjelenik az F-150-es pickup motorterében. A Power Stroke fantázianevű erőforrás 250 LE/597 Nm teljesítménnyel kerül a pickupba, és a 10 fokozatú SelectShift automatikus váltó csatlakozik hozzá.

Változó geometriájú turbófeltöltőt kap a V6-os, kettős üzemanyagszűrőt, kétfokozatú olajszivattyút, és szíjjal hajtott hűtőventilátort. Utóbbi indoka, hogy 12V-os elektromotorral egyszerűen nem lehet elég gyorsan forgatni a ventilátort ahhoz, hogy az magas tengerszint feletti magasságon, magas hőmérséklet mellett kellő mennyiségű levegőt mozgasson ahhoz, hogy a motor hőháztartása kielégítő legyen. Az USA-ciklus alapján 7,9 l/100 km az országúti fogyasztása a Ford F-150 Power Stroke-nak, amely egyébként 5170 kg tömegű utánfutót vontathat.