Az emelt hasmagasságú, összkerékhajtású Panda 4×4-et egyszer már felfújták az olaszok, most pedig elkészítették a divatos megjelenésű változatát, amely mindenben egy picit felülmúlja a hétköznapi modell tudását.

Például az elektronikus differenciálzárral rendelkező összkerékhajtás elektronikus vezérlésű központi differenciálművének vezérlésébe már bele tud szólni a sofőr, Auto (normál üzemmód), Lock (állandó összkerékhajtás, 50 km/órás tempóig) és Hill Descent (lejtmeneti fékvezérlés) állások közül választhat. Alapáron 185/65R15-ös (a Panda 4×4-nél nagyobb átmérőjű) négyévszakos abroncsokkal szerelik a Cross modellt, érdekes módon a terepjárásra inkább alkalmas (a hatos váltó 1. fokozata nagyon rövid) benzines modell hasmagassága 15 centi, míg a dízel 16 centit tud. Az új formájú lökhárítók jobb terepszögeket biztosítanak, mint a 4×4 esetén, de azért nem árt vigyázni, hiszen ezüstre fényezett betétek találhatóak a sérülékeny részen. Az új lökhárítón kívül a fényszóró tövébe szerelt ködlámpák alakítják át a megjelenést. Mindkét erőforrás teljesítményét 5 lóerővel emelték meg, a 0,9-es kéthengeres 90 lóerős, az 1,3-as dízel 80 lóerős. Az ősszel indul a Fiat Panda Cross forgalmazása.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!