A megjelenés egyedi, a teljesítmény és a tudás már nem A megjelenés egyedi, a teljesítmény és a tudás már nem

Január közepén adják át a megrendelőknek a Renault Twingo Gordini 100 első példányait. Erről azt érdemes tudni, hogy ugyanúgy megkapja az autó teljes hosszán végigfutó dupla fehér csíkot, mint a Twingo RS-en alapuló változat, de ez a civil TCe 100-ra épül.

A motortérben az 1,2 literes, 100 lóerős turbómotort találjuk, és nyoma sincs a kőkemény, de remek úttartást garantáló sport felfüggesztésnek. Azonban a Renault úgy ítélte meg, a Gordini sikerét meg kell lovagolni. Bemutatása óta az Európában eladott Twingo RS-ek kétharmada Gordini, a Clio esetén egyharmad az arány – ott egyelőre nem civilizálják az exkluzív felszereltséget. Az utastérben egyedi üléskárpit és színvilág különbözteti meg a hétköznapi változatoktól a legújabb, egyben legolcsóbb Gordinit.

Gordini kárpit és színek a belső térben Gordini kárpit és színek a belső térben