A Dodge Challenger SRT Demon a maga 840 lóerős motorjával a gyorsulási versenyek sztárja, de nem szabad megfeledkezni a „mindössze” 707 lóerős V8-assal megáldott Hellcat modellről sem. Utóbbi a 2018-as modellévre megkapja a nagytestvér karosszéria-szélesítéseit, így a korábbinál szélesebb abroncsokkal tudják felszerelni a gépet gyárilag.

A 20×11 col méretű, Devil’s Rim fantázianevű felnikre 305/35 R20 Pirelli P-Zero abroncsokat szerelnek, amelyeknek köszönhetően sokkal jobb lesz a tapadás. A 0-96 km/h gyorsulási ideje például 3,5-ről 3,4 másodpercre javul, az elérhető keresztgyorsulás értéke 0,97 g szemben normál változat 0,93 g-jével, a negyedmérföldes sprint 11,2-ről 10,9 másodpercre rövidül, és egy 2,7 km hosszúságú meg nem nevezett versenypályán 2 másodperccel fut jobb köridőt a széles Hellcat.

A felfújt megjelenés és a jobb tapadás mellett még egy új elektromos kormányszervo is megjelenik Hellcat-ben, ennél állítható a rásegítés mértéke, tehát a normál üzemmód mellett van SRT Drive Mode is.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!