Nem sufniban összetákolt autó a DeMacross. Csúcstechnikás szuperautó Nem sufniban összetákolt autó a DeMacross. Csúcstechnikás szuperautó

Lehet, hogy a DeMacross márkanév senkinek nem mond semmit se, de az autó mögött az a a Multimac Engineering nevű cég áll, amely a Shelby Series I-től kezdve az Aston Martine One-77-ig dolgozott szuperautókon.

Ennek köszönhetően a GT1 alumínium karosszériája alatt karbonból készült utascella rejtőzik, amihez elöl-hátul egy alumínium segédkeret csatlakozik. A felfüggesztések versenyautóhoz hasonlóan fekvő rugóstagokkal rendelkeznek, az aktív felfüggesztésnek köszönhetően nagy tempónál 28 mm-rel lehet csökkenteni a szabadmagasságot. Természetesen egy amerikai V8-as erőforrás dolgozik az ülések mögött, az 5,4 literes Ford blokk teljesítményét a Roush tuningcég hathatós segítségével emelik több mint 800 lóerőre.

Karbon utascella, alumínium első-hátsó segédváz Karbon utascella, alumínium első-hátsó segédváz

Hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó közbeiktatásával hajtja a hátsó kerekeket az erőforrás, a 96 km/órás tempót 3,4, a 160 km/órás sebességet 7,5 másodperc alatt éri el a DeMacross GT1, a csúcssebesség meghaladja a 346 km/órát. Jelenleg csak az első, működőképes prototípus van kész, de hamarosan megindul majd az kanadai szuperautó sorozatgyártása is.

A forma nem a legvadítóbb, de a több, mint 800 lóerő elég meggyőző A forma nem a legvadítóbb, de a több, mint 800 lóerő elég meggyőző