Ék alakú karosszériájával nem hagy kétséget a felől a Delta E-4 Coupé, hogy egy igazi sportkocsi. Ennek megfelelően még az alapváltozata is igen fürge, és némi felár ellenében még rádupláznak erre.

A karosszériát karbonból sütik, tömege mindössze 85 kg, azonban azzal nem tudnak mit kezdeni, hogy a lítium-polimer akkumulátorok nehezek. Az alapváltozatba két darab, 120 lóerős motor kerül, kevesebb akkumulátorral, így 975 kg a tömeg, a hatótávolság legfeljebb 225 km. Ez a változat 6,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, és 185 km/óra a végsebessége.

Jól néz ki, és jól is megy, de nem tudni, eljut-e a sorozatgyártásig a Delta E-4 Coupé Jól néz ki, és jól is megy, de nem tudni, eljut-e a sorozatgyártásig a Delta E-4 Coupé

Azoknak, akik valami különlegesre vágynak, a Delta E-4 Sport-ot választhatják. Ennél 480 lóerős a csúcsteljesítmény, és több akkumulátort is pakolnak a csöppnyi karosszériába. A tömeg 1275 kg, cserébe a hatótávolság is 320 km-re növekedett. A 100 km/órás sebességet 4,0 (!) másodperc alatt éri el az autó, a végsebessége 240 km/óra. Nem tudni, lesz-e, és ha igen, mikor sorozatgyártás.